2008. december 14., vasárnap

Noir - All about house music

Noir - All about house music

Emlékszem, mikor a 80as Években először hallottam elektronikus zenét
Tudtam már akkor, hogy ez az illegális számítógépes hangzás magával ragad majd.
A szívem rákattant a 4 negyedes ütemekre, mikor a house elkezdte útját a
Jack, Chicago és Acid House-al
A szívem örökre megfogta
A lelkemben van
Az ereimben
Rá gondolok állandóan
Nem számít, hogy Jazz, Soul, Tech, Minimal, Funky, Vocal, vagy Hip-house.
Te megnevezed, én imádom.

Minden a House zenéről szól, és ez így volt mindig.

Nem értem az embereket, akiket kielégít a sima popzene.
Azt hallgatják, amit a rádióadók kitalálnak, hogy szeretniük kell, - és Uramisten, Szeretik!

Néhányan még azt is hiszik, hogy a house klubok csak különcöknek vannak.
Talán igazuk van, talán mind furák vagyunk. Talán ez a zene is furcsa.
És talán a klubok túl vannak értékelve.
Mi a zene szeretetéért vagyunk itt, az ütemek szeretete miatt, a loop-ok szeretetéért...

Ha a house zenét kedveled, a DJ szcéna olyan, mint egy követendő út.
És régen a DJ-k különcök voltak, akik a zenét a saját, fura módjukon szeretik.
Akkoriban idiótának kellett lenned, hogy DJ legyél.
Mostanában mindenki DJ akar lenni.
Mostanában mindenki ez az idióta akar lenni.
Ettől kivagyok.
Ha nem a zene szeretete miatt vagy itt
Akkor légyszíves húzz a picsába!
Utálom azokat a seggfejeket, akik azt hiszik, hogy a DJzés a csajozás egyszerű módja.
Nőjj föl! (nem pont ezt jelenti, de valami ilyesmit)

Kíváncsi vagyok, milyen lesz a house a jövőben
Kíváncsi vagyok, milyenek lesznek a klubok.
Most, hogy a technika elterjedt a DJ világban
Milyenek lesznek a DJ-k a jövőben?
Reménykedjünk, hogy a house megtartja a lelkét.
Reménykedjünk, hogy a Dj-k megtartják az ügyességüket
De igazából leszarom.
Leszarjuk
Mert nem az számít hogyan csinálod,
Hanem, hogy Miért csinálod.

Minden a House zenéről szól, és ez így lesz mindig.

0 megjegyzés: